Klantenservice en retourbeleid

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

 

Ben je toch niet helemaal tevreden over je product en wil je deze retourneren? Dat mag!

Als je binnen 14 na ontvangstdatum kenbaar maakt dat je de producten wilt retourneren, mag dat uiteraard. Dat kan je doen door onderstaand contactformulier in te vullen. Alsdan ontvang je de instructies en het retourformulier.

De kosten van de retournering zijn voor de klant tenzij het een fout vanuit onze kant is. Bij een foutieve levering of een defect product, vergoeden wij deze uiteraard.

IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT BESTELD, WAT MOET IK DOEN?
Op het moment dat je een verkeerd product hebt besteld, kan je het contactformulier invullen om je bestelling te annuleren/wijzigen. Zodra de bestelling in productie is, is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen/annuleren. Je zou dan het pakket aan de deur kunnen weigeren of het pakket op eigen kosten kunnen retourneren via dit formulier.

 

Heb je een verkeerd product ontvangen?
Dan kun je dit het beste aangeven door middel van het contactformulier. De klantenservice zal er voor zorgen dat je een gratis retourlabel ontvangt waarmee je dit kunt retourneren.

HOE SNEL WORD IK TERUGBETAALD NA RETOURNEREN?

 Zodra je retour bij ons binnen komt, kan het tot 7 dagen duren tot deze is verwerkt. Nadat deze goed wordt gecontroleerd en is geaccepteerd als retour, ontvang je een mailtje dat jouw retour is verwerkt. Na dit mailtje ontvang je het bedrag binnen 1-3 werkdagen terug op je rekening.

Het kan voor komen dat jouw retour niet wordt geaccepteerd door vlekken en geuren welke er op wijzen dat het product is gedragen. Helaas kunnen wij dan niet overgaan tot terugbetaling. Je kunt er dan voor kiezen het product toch te houden.



HOE SNEL WORD IK TERUGBETAALD NA ANNULEREN? 

Als je de bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan door het contactformulier in te vullen. Dan kunnen wij voorkomen dat je bestelling wordt verzonden. Zodra je hier akkoord hebt gekregen, wordt je binnen 1-3 werkdagen terugbetaald.

IK HEB GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN.
Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij raden je aan je spambox van je e-mail te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, vul dan het contactformulier in zodat de klantenservice hierop terug kan komen.